Myjnie samochodowe są wciąż bardzo popularne. W większości miast jest co najmniej jedna myjnia samochodowa, w wielu jest ich kilka lub nawet kilkanaście. W znakomitej większości z nich pracownicy danych firm myją samochody ręcznie; jest to często znacznie droższe niż korzystanie samoobsługowe z nowoczesnych myjni bezdotykowych. Myjnie bezdotykowe takie jak Mtech stają się coraz bardziej popularne, ponieważ wiele osób lubi wygodę i czystość, które zapewniają myjnie bezdotykowe. Marka Mtech jest producentem nowoczesnych myjni bezdotykowych, która posiada doświadczenie i właściwe podejście do klientów. W ofercie mają szeroki wachlarz usług. Dla klientów, którzy są zainteresowani ofertą, tworzą szczegółowy kosztorys budowy myjni bezdotykowej.
Dlaczego warto zainwestować w myjnię bezdotykową?
Myjnie bezdotykowe po raz pierwszy stały się opłacalną koncepcją biznesową w latach 70. XX wieku. Początkowo były one przeznaczone wyłącznie dla nieruchomości komercyjnych, ale szybko rozprzestrzeniły się również na nieruchomości mieszkalne. Firmy, które posiadają myjnie bezdotykowe, zauważają, że klienci płacą dodatkową gotówkę za usługi mycia. Ta dodatkowa sprzedaż zwiększa zyski i pomaga tym firmom uzyskać satysfakcjonujący dochód.
Zazwyczaj myjnia bezdotykowa generuje co najmniej dwa razy większy dochód niż ręczna w podobnych obszarach. Dzieje się tak, ponieważ dochód ze sprzedaży usług rekompensuje koszt zakupu detergentu, materiałów eksploatacyjnych i innych artykułów do konserwacji.
Jak zwiększyć zyski myjni bezdotykowej?
Oprócz wzrostu dochodów, mycie bezdotykowe samochodów zwiększa również wartość używanych samochodów sprzedawanych na portalach aukcyjnych. Wielu konsumentów samodzielnie zajmuje się regularnymi czynnościami konserwacyjnymi pojazdów, takimi jak wymiana opon lub mycie samochodów, ale nie zawsze mają czas na wykonanie pełnej pracy. Myjnie samochodowe są w stanie wygospodarować dodatkowy czas, jaki konsumenci poświęcają na czyszczenie samochodu w porównaniu z konserwacją. Oznacza to, że za każdym razem, gdy konsument decyduje się na umycie samochodu, podnosi to cenę używanych pojazdów na rynku, co może być znaczące.
Aby poszerzyć ofertę myjni bezdotykowych i jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji, skuteczną opcją jest dodanie usług pielęgnacji i detailingu pojazdów klientów. Dodatkowo usługi te często mają znacznie wyższe marże niż zwykła myjnia i nie muszą wymagać ogromnych inwestycji. Zastosowanie samoobsługowych odkurzaczy, a także innych urządzeń peryferyjnych towarzyszących ich pracy jak dystrybutor płynu do spryskiwaczy czy czernidło opon to świetny sposób na dodatkowe zwiększenie zysków myjni. Dzięki opcjonalnej myjce parowej można w szybkim czasie odświeżyć tapicerki, dywany oraz plastiki we wnętrzu auta. Dodatkowo myjnie samoobsługowe można wyposażyć w usługi odnowy felg i opon, hydrofobizacje szyb czy też ręczne polerowanie auta.
Technologie nowoczesnych myjni bezdotykowych
Jak zwiększyć zyski myjni bezdotykowej?
Niezawodność sprzętu, bezpieczeństwo pracy i wysoka jakość usług są kluczowymi czynnikami w myjniach samoobsługowych, a myjnie MTech wykorzystują innowacyjne rozwiązania inżynieryjne i programowe, aby zapewnić komfortową obsługę i optymalne rezultaty mycia.
Myjnie tego typu to nowoczesny system zarządzania, który umożliwia kontrolowanie niezbędnych procesów na myjni z użyciem komputera przemysłowego, który posiada przejrzysty i innowacyjny ciekłokrystaliczny ekran dotykowy LCD połączony z osprzętem elektrycznym.
Myjnie bezdotykowe – Podsumowanie
Myjnie samochodowe, zwłaszcza bezdotykowe, na dobre zadomowiły się na naszym rynku i są powszechnie uznawane za „bezpieczny” i co najważniejsze, pasywny biznes. Działają przede wszystkim w średnich oraz dużych miastach, choć coraz częściej pojawiają się również i w mniejszych miejscowościach. Dobra lokalizacja, a także jakość usług są gwarancją sukcesu, zakłada się też szybki zwrot z inwestycji.
Myjnie bezdotykowe takie jak Mtech to świetna opcja dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż i zysk.